حمل بار بین شهری-درون شهری-پشتیبانی 24 ساعته / استعلام و درخواست ۰۲۱۸۸۴۵۲۰۸۴ – 09370575158-۰۲۱۸۸۴۵۴۲۰۲

logo

حمل بار از تهران به کیش / باربری تهران به کیش

جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر ایران است که در استان هرمزگان قرار دارد. باربری انواع خرده بار‌ها و بار‌های تولیدی و صنعتی و… حمل بار از تهران به کیش یکی از انواع خدمات باربری است که می‌توانید از طریق باربری….. دریافت کنید.

اگر شما نیاز برای خرده بار خود نیاز به باربری یا باربری دربستی دارید، توصیه می‌کنیم قبل از اقدام به انجام این کار این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

اهمیت باربری تهران به کیش

تهران و کیش دو شهری هستند که تقریباً مقابل یکدیگر قرار دارند یکی از قسمت شمالی کشور و یکی در جنوبی‌ترین نقاط کشور قرار دارند. فاصله زمانی و مسافتی زیاد بین دو این شهر باربری تهران به کیش و بالعکس را یک امر دشوار و دارای اهمیت کرده است.

در مسیر طولانی بین تهران و کیش ممکن است اتفاقات ناگواری پیش آید از جمله تصادف، چپ شدن بار و… که در صورت این اتفاق، علاوه بر خسارات و تلفات جانی ممکن است خسارات مالی زیادی به شما نیز تحمیل شود. این دلایل سبب شده است تا مسأله انتخاب باربری تهران به کیش از اهمیت خاصی برخوردار شود.

انتخاب و کمک از یک باربری خوب و حرفه‌ای می‌تواند درصد احتمال وقوع هرگونه اتفاق ناگوار را تا حد زیادی کاهش دهد. چراکه باربری معتبر با توجه به تخصص و تجربه حرفه‌ای از رانندگان باسابقه، ماشین باربری مناسب، زمان مناسب باربری و… استفاده می‌کند. همچنین با ارائه بیمه نامه بار و بارنامه به شما تضمین جبران خسارت را نیز می‌کند.

مسیر باربری تهران به کیش

مسیر باربری تهران به کیش بسیار طولانی است و تعداد شهر‌های زیادی در این بین وجود دارند که باید از آن‌ها گذر کنید. برای باربری تهران به کیش چندین مسیر وجود دارد که می‌توانید هر یک از آن‌ها را انتخاب کنید.

انتخاب مسیر می‌تواند با توجه به شرایط جاده‌ای، آب و هوایی و سلیقه شخصی شما انجام شود. پرترددترین و رایج‌ترین مسیر باربری تهران به کیش از راه شهر یزد است. باربری از طریق تهران به کیش از طریق شهر یزد حدود ۱۴ الی ۱۶ ساعت زمان نیاز دارد.

انواع باربری تهران به کیش

باربری تهران به کیش به صورت‌های مختلفی انجام می‌شود. انواع بار‌های متنوع با توجه به نوع و میزان بار می‌توانند به صورت دربستی به کیش منتقل شوند. ماشین‌های باربری مختلف در مجموعه باربری….. آماده انتقال بار شما از تهران به کیش هستند.

باربری با وانت، نیسان، خاور، کامیون، تریلی، ماشین‌های باربری مسقف، یخچال دار و… در این مجموعه برای باربری تهران به کیش مشغول فعالیت هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

حمل اسباب و اثاثیه منزل از تهران به کیش

یکی از متداول‌ترین باربری‌های تهران به کیش، حمل اسباب و اثاثیه منزل است. برای حمل اسباب و اثاثیه منزل بهتر است لوازم خود را به صورت حرفه‌ای و دقیق‌تری بسته‌بندی کنید در این مسیر طولانی متحمل خسارت نشوید.

تجهیزات بسته‌بندی مخصوص برای باربری اسباب و اثاثیه منزل وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. از جمله این تجهیزات می‌توان به کارتون‌های چند لایه، پلاستیک‌های حباب دار، کارتون‌های مخصوص البسه و… اشاره کرد.

همچنین برای باربری اسباب و اثاثیه منزل از تهران به کیش لازم است تا نسبت به بیمه نامه و بارنامه بار خود اقدام کنید تا در صورت ایجاد هرگونه مشکل بتوانید از طریق بیمه جبران خسارت کنید.

اگر برای بسته‌بندی حرفه و تخصصی با مشکل مواجه هستید، جای نگرانی نیست چراکه می‌توانید از خدمات بسته‌بندی و بارگیری بار مجموعه….. کمک بگیرید. علاوه بر این مجموعه ما بارنامه و بیمه نامه بار را در همان ابتدای کار به شما ارائه می‌دهد.

سامانه باربری ما در زمینه حمل اسباب و اثاثیه منزل از تهران به کیش و انواع باربری تهران به کیش از طریق ماشین‌های باربری مختلف، آماده خدمت‌رسانی و یاری‌رسانی به شما هموطنان عزیز است. حمل انواع بار اعم از تجاری، اداری، ساختمانی، پوشاک و … از طریق ماشین‌های باربری مختلف است، با دقت و تخصص و توسط افراد حرفه‌ای به صورت تضمینی ارائه می‌گردد.

باربری تهران به کیش

شعبات باربری کیش در تهران

  1. خدمات حمل بار در حومه شرقی تهران + استعلام کرایه باربری کیش در شرق 
  2. خدمات حمل بار در حومه غربی تهران + استعلام کرایه باربری کیش در غرب
  3. خدمات حمل بار در حومه شمالی تهران + استعلام کرایه باربری کیش در شمال 
  4. خدمات حمل بار در حومه جنوبی تهران + استعلام کرایه باربری کیش در جنوب

استعلام کرایه حمل بار به کیش 

مشتریان میتوانند با داشتن اطلاعات زیر از آخرین کرایه دربستی حمل بار به کیش مطلع گردند 

  • نوع بار و میزان تناژ بار 
  • آدرس فرستنده بار به همراه مشخصات 
  • آدرس گیرنده بار به همراه مشخصات 
  • ارزش بار جهت صدور بیمه نامه 
  • شیوه بارگیری و تخلیه جهت تخمین مدت زمان معطلی 

به محض دریافت اطلاعات بالا اعلام بار در سامانه هوشمند رانندگان کیش صورت گرفته و کمترین نرخ کرایه دربستی به ایشان اعلام میگردد  

درصورت رزرو کامیون کیش و اعلام کرایه دربستی حمل بار در روز مربوطه میزان هزینه باربری در روز مربوطه دارای مقدار کمی تلوانس قیمتی میباشد  

پایین ترین هزینه دربستی باربری به کیش را به مشتریان اعلام میکنیم تا بتوانند با مناسبترین کرایه بار خود را از تهران به کیش حمل نمایند  

انواع حمل بار به کیش 

هیچ گونه محدودیتی در بارگیری نداریم بار شما را متناسب با میزان بار و حجم بار به کیش بصورت دربستی حمل مینماییم 

کالاهای قابل ارسال به کیش را میتوانیم به دسته های زیر تقسیم بندی نماییم : 

  • حمل بارهای تجاری به کیش 
  • حمل بارهای صنعتی به کیش 
  • حمل بارهای اداری به کیش 
  • حمل بارهای کارخانجات به کیش 
  • حمل بارهای شخصی به کیش 

برحسب نیاز مشتریان مناسبترین نوع کامیون حمل بار کیش را در اختیار ایشان قرار داده تا در اسرع وقت کالای شما به مقصد برسد. 

نمونه بارهای حمل شده از تهران به کیش : 

  • حمل گونی به کیش 
  • حمل بشکه به کیش 
  • حمل کارتن بسته بندی شده به کیش 
  • حمل میوه و تره بار به کیش 
  • حمل موادغذایی به کیش 
  • حمل چوب  به کیش 
  • حمل کانکس به کیش 
  • حمل آهن آلات به کیش 
  • حمل لوازم اداری به کیش 
  • حمل ماشین آلات صنعتی به کیش 
  • حمل دارو به کیش 
  • حمل مواد شیمیایی به کیش 
  • حمل تجهیزات مخابراتی ی به کیش 
  • حمل لوازم کشاورزی به کیش 
  • حمل ابزارآلات به کیش 
  • حمل لوازم التحریر به کیش 
  • حمل کیسه جامبو به کیش 
حمل بار به کیش
حمل انواع بار به کیش

کرایه کامیون حمل بار به کیش(کرایه تریلی کیش)

کرایه کامیون برای ارسال به کیش دارای تغییراتی در سال های گذشته بوده که علت این امر هم افزایش قیمت گازوییل و دیگر مواردی بوده که باعث بالارفتن کرایه کامیون کیش شده است.های بار با سیستم اسنپ کامیون خود توانسته است تا حدودی نرخ کرایه کامیون کیش،کرایه تریلی  کیش و کرایه خاور کیش را در تهران کاهش دهد.

شما میتوانید با ثبت نوع کامیون خود در های بار از کمترین کرایه کامیون کیش مطلع گردیدودر نظر داشته باشیم هزینه لنج (هزینه لندیگراف کیش) به کرایه کامیون اضافه میگردد و کرایه ای که اعلام .میگردد از سوی های بار بدون هزینه لندیگراف (جابجایی کامیون با لنج)میباشد

کامیون های حمل بار به کیش 

برای بارهایی با حجم و ابعاد بزرگ میتوانید از تریلی تهران به کیش استفاده نمایید  که خود این نوع از تریلی ها به چند دسته تقسیم میگیردند.در جدول زیر میتوانید انواع کامیون های بار  در حمل بار تهران به کیش را مشاهده نمایید

  1. تریلی کفی کیش برای بارهایی استفاده میگردد که مشکل بارگیری نداشته و اصولا ابعاد وسیعی دارند
  2. تریلی بغلدار کیش برای بارهایی منظور میگردد که نیاز به بارگیری از ناحیه جانبی تریلی دارد
  3. تریلی ترانزیت کیش جزو بارزترین تریلی ارسالی به این شهر میباشد که برای بارهایی که نیاز به مراقبت در مقابل شرایط آب و هوایی دارد را منظور میگردد
  4. کامیون تک تهران به کیش برای بارهاییی است که حداکثر وزن ۱۰ تن را دارا میباشد(کامیون ۶ چرخ کیش)
  5. کامیون جفت کیش نیز وزنی مازاد بر بارگیری کامیون تک را جابجا مینماید(۱۵ تن)(کامیون ۶ چرخ کیش)

حمل بار از تهران به کیش

تعرفه کرایه خاور اثاث کشی کیش 

باتوجه به فصل و روز بارگیری و اینکه بارگیری در کدام یک از نقاط تحت پوشش صورت میگیرد در طول سالم تغیر است .سیستم اسنپ کامیون کیش کمترین کرایه را بشما پیشنهاد داده تا پس از تایید کرایه کامیون مورد نظر رادراختیار شما قرار دهد.در نظر داشته باشید خاورهای مسقف علاوه بر پوشش دهی کامل اسباب منزل میبایست دارای پتو وامکانات پوشش دهی کامل برای اثاث کشی به شهر کیش باشند

مشاوران های رد موضوعات زیر ویژه حمل بار به کیش بشما مشاوره میدهند : 

  • بهترین زمان اثاث کشی به کیش،حمل بار با تریلی به کیش،ارزانترین کرایه کامیون به کیش 
  • باربری اینترنتی تهران به کیش،ثبت سفارش آنلاین حمل به کیش،حمل بار با تناژ بالا به کیش
  • درخواست باربری به کیش،استعلام کرایه آنلاین کامیون کیش،خدمات باربری حمل بار از به کیش 
  • ثبت درخواست باربری کیش: ۸۸۴۵۴۲۰۲-۰۲۱

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم به باربری تهران به کیش بپردازیم. در این مطلب تمام نکات لازم و قابل توجه برای باربری تهران به کیش را برای شما بازگو کردیم.

درصورتی‌که شما برای حمل انواع بار خود به باربری تهران به کیش نیاز دارید تنها کافی است تا از طریق اطلاعات تماس موجود در این صفحه با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

کارشناسان ما علاوه بر پاسخگویی به سؤالات باربری شما، مشاوره لازم برای باربری تهران به کیش، استعلام قیمت با باربری و در صورت نیاز امکان رزرو باربری را برای شما فراهم کرده‌اند.

نظرات شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو مطالب
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه