حمل بار بین شهری-درون شهری-پشتیبانی 24 ساعته / استعلام و درخواست ۰۲۱۸۸۴۵۲۰۸۴ – 09370575158-۰۲۱۸۸۴۵۴۲۰۲

logo

اجاره خاور تهران به شهرستان(نرخ کرایه خاور بین شهری ۱۴۰۱)

اجاره خاور تهران به شهرستان 

  • خاور دربستی به شهرستان،کرایه خاور ارزان شهرستان، تهیه خاور شهرستان در تهران 
  • کامیونت و ایسوزو دربستی از تهران، خاور کفی حمل کانکس به شهرستان، درخواست خاور به شهرستان 
  • بیمه نام برای حمل بار با خاور بین شهری، تعرفه باربری خاور از تهران، استعلام هزینه باربری خاور شهرستان 
  • تماس با حمل بار خاور : ۸۸۴۵۴۲۰۲-۰۲۱

برای اجاره خاور تهران به شهرستان از تمامی شهرک های صنعتی و منطق داخلی شهر حمل بار به صورت دربستی با انواه کامیونت های مسقف و روباز با اندازه های مختلف کابین برای مشتریان انجام می گردد و مشتریان کافیست ثبت سفارش خود را در سامانه های بار انجام دهند. 

 

تقاضای مشتریان برای حمل بار معمولا در دو دوسته انجام میگردد، اول حمل بار دربستی با خاور به شهرستان و دسته دیگر حمل خرده بار از تهران به شهرستان که نیازمند یک باربری مطمئن و مقرون بصرفه برای حمل بار خود میباشند.

 

در تمامی ایام سال حتی ایام تعطیل و اعیاد میتوانید حمل بار با خاور تهران به شهرستان را به کارشناسان ما بسپارید تا ایشان با کرایه ای مناسب بار شما را حمل نمایند.

 

این اطمینان را های بار به مشتریان میدهد در سریع ترین زمان نسبت به تهیه کامیونت و خاور برای مشتریان عزیز اقدام نماید و زمان معطلی ایشان به کمترین زمان برسد.  

اجاره خاور تهران به شهرستان

انواع خاور دربستی به شهرستان 

 

برای جابجایی بار از تهران به شهرستان نیازمند چه نوع خاور و با چه ابعادی هستیم؟ 

 

در روزهای بارانی و برفی چه نوعی خاوری را برای حمل بار به شهرستان پیشنهاد می کنید؟

 

در انتخاب نوع کامیونت باید به وزن بار و یا حجم بار جهت بارگیری توجه کنیم؟

 

از زمان درخواست حمل بار تا تهیه خاور به شهرستان چقدر طول میکشد و آیا در تمامی روزها ارسال بار به شهرستان انجام می پذیرد؟

 

 برای پاسخ به سوالات بالا ابتدا لازم است اطلاعات اولیه و مورد نیاز در خصوص انواع خاور در باربری را داشته باشید تا بتوانید بهترین انخاب در نوع خاور باربری را داشته باشید.

 

  • خاور مسقف در باربری: این دسته از کامیونت ها به دلیل پوشش دادن کامل بار تقاضای زیادی در بین مشتریان دارد و معمولاً حمل بارهای حساس نظیر اثاثیع منزل،حمل کارتن و …. با این نوع کامیونت به شهرستان انجام می پذیرد.

 

  • خاور روباز در باربری: نداشتن سقف و مجهز بودن به چادرهای برزنتی یکی از ویژگی های بارز این نوع کامیونت میباشد که اجازه بارگیری با جرثقیل و لیفتراک را به مشتریان میدهد.

 

  • خاور بغل بازشو در باربری: همانطور که از اسم این کامیونت مشخص است بازشدن درب های کناری و تبدیل شدن به خاور کفی بارگیری را برای مشتریانی که نیاز به حمل بار از کناره های کامیونت دارند آسان مینماید  مرسوم ترین نوع بارگیری در خاور بغل بازشو با لیفتراک میباشد

درخواست خاور به شهرستان در باربری 

 

پیش از حمل بار به شهرستان ها نیاز به بارنامه دولتی جهت تردد خاورهای بین شهری میباشد و صرفا تهیه نمودن خاور برای حمل بار به شهرستان کافی نیست. 

 

بارنامه سند رسمی برای مهر تایید جابجایی کالا از یک شهر به شهر دیگر با بیمه نامه دولتی بوده که صرفاً توسط باربری ها صادر می گردد.

 

شاید به گوش مشتریان کلمه ی اتوبار در حمل بار کلمه ای آشنا بوده اما چه فرقی با باربری در حمل بار با خاور به شهرستان دارد، از آنجا که تنها مرکز رسمی برای صدور بارنامه بین شهری باربری ها میباشند در صورتیکه مشتریان درخواست خاور را به اتوبارها بدهند ایشان نیز باید مجوز نهایی را از باربری جهت حمل بار به شهرستان ها بگیرند لذا هرگونه درخواست خاور از تهران به شهرستان ها در باربری انجام شده و تحت نظرات مرکز رسمی میباشد.

 

در هر نقطه و مکانی بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها از طریق ثبت سفارش اینترنتی میتوانید درخواست خاور باربری را در فرم زیر ثبت نموده و یا باشماره تماس های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تعرفه کرایه خاور تهران به شهرستان 

 

مهم ترین موضوع برای صاحبین بار میزان کرایه اعلامی از سوی باربری در حمل بار با خاور میباشد، که در بعضی مواقع ملاک اصلی ایشان در انتخاب باربری است.

پیش از آنکه به میزان کرایه باربری خاور به شهرستان ها بپردازیم عوامل تاثیر گذار در نرخ کرایه را بررسی مینماییم:

  1. فاصله مبدا تا مقصد و هم چنین سختی راه 
  2. میزان تناژ بار و حجم بار 
  3. تعداد مکان های بارگیری و تخلیه بار  
  4. میزان ارزش بار جهت صدور بیمه نامه 

 

موارد بالا را میتوان از مهم ترین عوامل ذکر شده در تعیین کرایه توسط باربری های بین شهری در نظر گرفت.

 

سامانه اعلام بار خاور های بار این امکان را به مشتریان می دهد تا با پایین ترین هزینه باربری حمل بار به شهرستان را انجام دهند.

 

پس از اعلام بار از سوی مشتریان هزینه ی تقریبی به خاور به ایشان اعلام شده و در صورت تاییدیه اعلام بار در کانال رانندگان خاور شهرستانی صورت می گیرد تا پایین ترین نرخ کرایه خاور از سوی رانندگان برای حمل بار برآورد گردد.

 

جهت استعلام روز کرایه خاور میتوانید با کارشناسان ما با شماره ثابت “۸۸۴۵۴۲۰۲-۰۲۱” در ارتباط باشید.

کرایه اجاره خاور ارزان شهرستان

جدول نرخ کرایه خاور به شهرستان به تفکیک شهر ها

 

کرایه خاور باربری تهران

 

مبدا بارگیری از تهران  مقصد  کرایه خاور روباز (تومان) کرایه خاور مسقف (تومان)
قم  ۱/۱۰۰/۰۰۰ ۱/۲۰۰/۰۰۰
اراک ۱/۴۰۰/۰۰۰ ۱/۶۰۰/۰۰۰
شیراز ۳/۵۰۰/۰۰۰ ۳/۸۰۰/۰۰۰
مشهد ۳/۰۰۰/۰۰۰ ۳/۴۰۰/۰۰۰
ساری ۱/۴۰۰/۰۰۰ ۱/۷۰۰/۰۰۰۰
رشت ۲/۴۰۰/۰۰۰ ۲/۶۰۰/۰۰۰
اهواز ۴/۲۰۰/۰۰۰ ۴/۵۰۰/۰۰۰
بندرعباس ۴/۷۰۰/۰۰۰ ۵/۰۰۰/۰۰۰
کیش ۵/۱۰۰/۰۰۰ ۵/۴۰۰/۰۰۰
بروجرد ۲/۹۰۰/۰۰۰ ۳/۱۰۰/۰۰۰
بیرجند ۴/۱۰۰/۰۰۰ ۴/۵۰۰/۰۰۰
تبریز ۳/۲۰۰/۰۰۰ ۳/۵۰۰/۰۰۰
همدان ۱/۴۰۰/۰۰۰ ۱/۶۰۰/۰۰۰
کرمانشاه  ۲/۱۰۰/۰۰۰ ۲/۳۰۰/۰۰۰

 

> کرایه خاور اعلام شده در جدول بالا صرفاً جهت اطلاع مشتریان از حدود کرایه بوده و کرایه دقیق در روز بارگیری توسط کارشناسان به ایشان اعلام می گردد <

بیمه نامه حمل بار خاور به شهرستان

 

یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از مشتریان را در زمان تهیه خاور به شهرستان مشغول می کند بیمه کردن بار و اطمینان از رسیدن بار ایشان به مقصد است. 

 

از آنجا که شرکت های بار در وحله ی اول صحیح و سالم رسیدن بار به مقصد و در وحله ی دوم تهیه کامیونت جزو اولویتی کاری این مجموعه قرار دارد، تمامی بارهای ارسالی با خاور به شهرستان را تحت پوشش کامل بیمه نامه دولتی قرار میدهیم تا بدون هیچگونه نگرانی حمل بار را انجام دهید.

 

میزان بیمه نامه ۵۰ میلیون بصورت رایگان برای تمامی بارهای ارسالی از سوی این شرکت لحاظ شده و مبلغ مازاد بر آن طبق تعرفه دولتی با مشتریان محاسبه می گردد.

 

کاملترین بیمه نامه دولتی ذر حمل بار با خاور را از های بار بخواهید تا بار شما را در مقابل انواع حوادث غیر متقربه و جاده ای پوشش دهد.

 

 

 

بیشتر بخوانید >….>>….>>

خاور بغل بازشو به شهرستان 

خاورمسقف چه ویژگی هایی دارد؟

کرایه خاور روباز از تهران به شهرستان چقدر است؟

استعلام نرخ کرایه خاور بین شهری 

باربری خاور و استعلام نرخ کرایه باربری 

نظرات شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو مطالب
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه