حمل بار بین شهری-درون شهری-پشتیبانی 24 ساعته / استعلام و درخواست ۰۲۱۸۸۴۵۲۰۸۴ – 09370575158-۰۲۱۸۸۴۵۴۲۰۲

logo

باربری تهران به جیرفت

اگر قصد انجام هر گونه باربری تهران به جیرفت را دارید، می‌توانید از طریق مجموعه باربری های بار اقدام به این کار نمایید. از مزایای باربری های بار ارائه انواع خدمات باربری با بهترین قیمت و به صورت تخصصی است.

به علاوه اینکه در مجموعه این باربری  شما می‌توانید خدمات مختلف باربری و انواع باربری‌های سبک، سنگین و فوق سنگین را با صدور بیمه نامه و بارنامه و همچنین مجوز‌های لازم دریافت کنید.

باربری تهران به جیرفت و شهرستان‌های اطراف آن، هر روزه توسط رانندگان باسابقه و حرفه‌ای به شما متقاضیان عزیز ارائه می‌شود. برای دریافت خدمات باربری تهران به جیرفت و اطلاع از شرایط آن، این مقاله را مطالعه کنید.

جیرفت

جیرفت از شهر‌های استان کرمان است که از قدیمی‌ترین شهر‌های ایران محسوب می‌شود. قدمت این شهر بسیار طولانی است. فاصله این شهر جنوبی از تهران مسافتی حدود ۱۲۰۰ کیلومتر است که برای طی کردن این مسافت با ماشین شخصی و در مسیر بدون ترافیک، شما باید زمان تقریبی ۱۴ الی ۱۵ ساعت بگذرانید.

باربری تهران به جیرفت

مسیرهای متداول باربری تهران به جیرفت

برای باربری از تهران به جیرفت مسیر‌های متفاوتی وجود دارد که متداول‌ترین این مسیر‌ها، عبارتند از:

مسیر اول:

برای باربری تهران به جیرفت از طریق مسیر اول باید به این صورت اقدام کنید. ابتدا از تهران شروع به حرکت کنید. در ادامه از شهر‌هایی همچون قم، کاشان، یزد، رفسنجان و کرمان بگذرید و در نهایت به شهر جیرفت برسید. این مسیر متداول‌ترین مسیر باربری تهران به جیرفت است که حدود ۱۱۹۹ کیلومتر باید طی کنید. زمان تقریبی این سفر ۱۳ ساعت می‌باشد.

مسیر دوم:

دومین مسیری که می‌توانید از طریق آن کالا و بار خود را از تهران به جیرفت حمل کنید، این گونه است که شما ابتدا از شهر تهران با بری خود را شروع می‌کنید. برای رسیدن به جیرفت باید از شهر‌های قم، کاشان، نجف آباد، یاسوج، شیراز، سیرجان، کرمان بگذرید تا در نهایت به شهر جیرفت برسید. مسافت این سفر شما طولانی‌تر خواهد به طوری که تقریباً ۱۹ ساعت در راه خواهید بود.

باربری با نیسان از تهران به جیرفت

باربری با نیسان یکی از متداول‌ترین و رایج‌ترین باربری‌ها می‌باشد. باربری با نیسان علاوه بر اینکه از مناسب‌ترین راه‌های باربری درون شهری است، برای باربری‌های بیرون شهری نیز بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

برای حمل بار‌های مختلف با وزن‌های متوسط اصولاً از باربری با نیسان استفاده می‌کنند چراکه علاوه بر کم هزینه‌تر بودن این نوع باربری، برای انواع کالا‌ها و بار‌ها نیز مناسب است.

باربری با خاور از تهران به جیرفت

باربری با خاور برای جا به جایی انواع بار مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور معمول از خاور برای اسباب و اثاثیه منزل و بار‌هایی بیشتر از وزن ۲ تن استفاده می‌شود.

برخی از خاور‌ها نیز به صورت مسقف وجود دارند که برای باربری اثاثیه منزل، باربری کالا‌ها در فصول بارندگی و… استفاده می‌شود.

باربری با کامیون از تهران به جیرفت

باربری با کامیون بیشتر برای حمل و باربری محصولات کشاورزی، مصالح ساختمانی، تولیدات شرکتی و کارخانجات و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. کامیون برای حمل بار‌هایی با وزن ۱۰ تن تا حداکثر وزن ۱۵ تن مناسب است.

در مجموعه باربری…. انواع کامیون‌های سبک و سنگین برای حمل بار شما آماده هستند، همچنین ضمن انجام باربری برای اطمینان خاطر شما عزیزان انواع بارنامه، بیمه نامه و مجوز‌های لازم به شما ارائه می‌شود.

باربری تهران به جیرفت

باربری با ماشین‌های فوق سنگین از تهران به جیرفت

باربری با ماشین‌های فوق سنگین امری دشوار است که نیازمند تخصص و تجربه‌ای مخصوص است. همچنین برای این نوع باربری لازم است تا مجوز‌های قانونی مخصوصی از راهبری و… دریافت شود.

در مجموعه باربری….. شما می‌توانید تنها با رزرو ماشین باربری مد نظر، کار‌های اخذ مجوزات لازم را بر عهده باربری گذاشته و تنها با دریافت بیمه نامه و بارنامه خود، بار خود را در جیرفت صحیح و سلامت تحویل بگیرید.

نرخ کرایه باربری تهران به جیرفت

همان طور که در فوق مشاهده کردید، باربری به صورت‌های مختلفی انجام می‌شود در نتیجه آن چه مسلم است این است که هر کدام از انواع باربری‌ها دارای نرخ و کرایه باربری خاص خود باشند.

از طرفی با توجه به نوسانات و تغییر قیمت‌های بازار نمی‌توان قیمت ثابتی برای کرایه ماشین‌های باربری در نظر گرفت، به همین جهت توصیه می‌کنیم قبل از انجام باربری نسبت به دریافت و استعلام قیمت از طریق کارشناسان ما اقدام کنید. برای این کار کافی است تا از طریق اطلاعات درج شده در این صفحه با کارشناسان خبره ما ارتباط برقرار کنید.

نظرات شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو مطالب
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه