حمل بار بین شهری-درون شهری-پشتیبانی 24 ساعته / استعلام و درخواست ۰۲۱۸۸۴۵۲۰۸۴ – 09370575158-۰۲۱۸۸۴۵۴۲۰۲

logo

باربری تهران به سلماس

باربری از تهران به شهرستان‌ها و دیگر شهر‌های کشور، بسیار پر متقاضی است به هم سبب روزانه انواع مختلف باربری را از مبدأ تهران به شهر‌ها و شهرستان‌های دیگر مشاهده می‌کنید.

یکی از باربری‌های رایج، باربری تهران به سلماس است که توسط مجموعه باربری های بار به متقاضیان ارائه می‌شود. روزانه انواع مختلف باربری به همراه خدمات مختلف ان از تهران به سلماس انجام می‌شود که بیشترین نوع آن و متداول‌ترین نوع باربری حمل اسباب و اثاثیه منزل است.

باربری تهران به سلماس به صورت‌های مختلفی انجام می‌شود که هر کدام شرایط و هزینه‌های خاص خود را دارند. برای اطلاع از شرایط و هزینه ها‌ی باربری تهران به سلماس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

تهران تا سلماس

سلماس یکی از شهر‌های استان آذربایجان غربی است که هم مرز با کشور ترکیه می‌باشد. برای باربری تهران به سلماس شما می‌توانید از مسیر‌های مختلفی عبور کنید اما متداول‌ترین مسیر برای باربری تهران به سلماس مسیر زیر است:

تهران_ قزوین_ ابهر _ زنجان_ تبریز_ سلماس

فاصله سلماس از تهران حدود ۷۸۰ کیلومتر است که حدود ۸ ساعت الی ۹ ساعت زمان طول می‌کشد تا شما این مسیر را طی کنید.

باربری تهران به سلماس

انواع باربری تهران به سلماس

باربری تهران به سلماس انواع مختلفی دارد که تعیین نوع آن، به عوامل مختلفی بستگی دارد. وزن، ابعاد، نوع بار سه عامل مهم در تعیین نوع باربری تهران به سلماس هستند. در ادامه با برخی از انواع باربری تهران به سلماس می‌پردازیم.

باربری تهران به سلماس با وانت و نیسان

وانت و نیسان از ماشین‌های باربری سبک هستند که شما می‌توانید بار‌های سبک را با آن‌ها جا به جا کنید. هر چند وانت برای باربری‌های درون شهری مناسب‌تر است اما در صورتی که شما نیاز به باربری برای خرده بار خود داشته باشید، می‌توانید از آن استفاده کنید.

باربری با نیسان نیز علاوه بر باربری درون شهری، برای باربری‌های بین شهری نیز کاربرد دارد. شما بار‌های مختلف تا وزن حداکثر ۲ تن را می‌توانید از طریق نیسان حمل کنید.

باربری تهران به سلماس با کامیون

کامیون‌ها را می‌توان از ماشین‌های باربری نیمه سنگین و سنگین دانست که برای حمل بار‌های سنگین‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند. باربری با کامیون‌ها خود دارای انواع مختلفی هستند که بستگی ظرفیت کامیون‌ها دارد. انواع باربری کامیون‌ها عبارتند از:

  • باربری از تهران به سلماس با کامیون تک
  • باربری تهران به سلماس با کامیون جفت
  • باربری تهران به سلماس با کامیون ۹۱۱

باربری تهران به سلماس با تریلی

باربری با تریلی از نوع باربری‌های سنگین و فوق سنگین محسوب می‌شود که دارای شرایط و قوانین خاصی برای باربری است. از این نوع باربری بیشتر برای باربری‌های تولیدی، صنعتی و کارخانجات و… استفاده می‌شود.

یکی از مسائل مهم در باربری از تهران به سلماس برای باربری با تریلی، عدم دسترسی آسان به تریلی و راننده باتجربه است. خوشبختانه شما می‌توانید باربری تهران به سلماس با تریلی را از مجموعه معتبر باربری….. دریافت کنید.

باربری از تهران به سلماس با تریلی در این مجموعه متناسب با نوع و میزان بار طبق شرایط و قوانین انجام می‌شود. تریلی‌های موجود در این مجموعه برای باربری تهران به سلماس عبارتند از:

  • تریلی کفی
  • تریلی بغلدار
  • ترانزیت چادری
  • تریلی کمرشکن و بوژی

باربری تهران به سلماس

نرخ کرایه باربری تهران به سلماس

نرخ کرایه باربری از تهران به سلماس بستگی به عوامل مختلفی دارد که هر یک از این عوامل می‌تواند در میزان کرایه باربری بسیار تأثیر‌گذار باشد. برخی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در نرخ کرایه باربری تهران به سلماس شامل موارد زیر است:

  • نوع بار: نوع بار از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده در نرخ کرایه باربری از تهران به سلماس است. باربری بار‌های مختلفی مانند اسباب و اثاثیه منزل با دیگر بار‌هایی نظیر مواد خوراکی، مواد خطرناک و… متفاوت است.
  • حجم بار: حجم بار در تعیین نوع ماشین باربری تأثیر‌گذار است. به عنوان مثال هزینه باربری نیسان مسلماً کمتر از هزینه باربری تریلی می‌باشد.
  • نوع ماشین باربری: نوع ماشین باربری با توجه به نوع و حجم بار تعیین می‌شود که در عناوین فوق به آن پرداخته‌ایم.
  • هزینه و نوع سوخت: با اینکه نوع سوخت در ماشین‌های باربری متفاوت است اما بیشتر آن‌ها از گازوئیل استفاده می‌کنند این متغیر را می‌توان وابسته به نوسانات بازار و اقتصاد کشور دانست.
  • فاصله بین شهرها( مسافت بین مبدأ و مقصد ): مسلماً باربری شهر‌های دور پر هزینه‌تر از شهر‌های نزدیک است.
  • نوع خدمات باربری: ممکن است شما خدمات مختلف باربری خاصی را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال درخواست کارگر اسباب کشی هزینه‌ای مازاد از حمل و انتقال بار را برای شما به همراه دارد.
نظرات شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو مطالب
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه