حمل بار بین شهری-درون شهری-پشتیبانی 24 ساعته / استعلام و درخواست ۰۲۱۸۸۴۵۲۰۸۴ – 09370575158-۰۲۱۸۸۴۵۴۲۰۲

logo

باربری تهران به میناب

میناب دومین شهر بزرگ هرمزگان است که فاصله‌ی زیادی از تهران دارد. طولانی بودن مسافت تهران به میناب سبب شده است تا باربری تهران به میناب بسیار حائز اهمیت شود.

اگر شما برای باربری خود از تهران به میناب به انواع خدمات و ماشین‌های باربری نیاز دارید، می‌توانید از مجموعه باربری های بار استفاده کنید. این مجموعه بهترین خدمات باربری تهران به میناب را با نازل‌ترین قیمت‌ها را به شما ارائه می‌دهد. برای اطلاع از شرایط باربری تهران به میناب تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

باربری تهران به میناب

میناب

میناب یکی از شهر‌های بزرگ استان هرمزگان است. میناب از شهر‌های تاریخی و مهم هرمزگان است چراکه یکی از قطب‌های اصلی کشاورزی در این استان محسوب می‌شود.

برای باربری تهران به میناب شما می‌توانید از چند مسیر استفاده کنید. استفاده از هر یک از این مسیر‌ها زمان و مسافت خاصی را برای شما به دنبال دارد. به صورت کلی شما برای باربری تهران به میناب می‌توانید از ۳ مسیر استفاده نمایید.

  • مسیر ۱: مسافت تقریبی این مسیر ۱۳۶۸ کیلومتر است و زمان تقریبی سفر ۱۴ ساعت و ۲۹ دقیقه است.
  • مسیر ۲: مسافت تقریبی حدود۱۴۶۹ کیلومتر است و زمان لازم برای این سفر۱۶ ساعت و ۲ دقیقه است.
  • مسیر ۳: مسافت حدودی تهران تا میناب از طریق مسیر سوم ۱۴۵۴ کیلومتر است که زمان طی کردن این مسیر تقریباً ۱۶ ساعت و ۴ دقیقه می‌باشد.

 

نرخ کرایه باربری تهران به میناب

باربری تهران به میناب انواع مختلفی دارد چراکه برای جا به جایی و حمل بار‌های مختلف با توجه به میزان تناژ و وزن بار، از ماشین‌های باربری مختلفی استفاده می‌شود.

از طرفی ارزش بار، نوع کالا، میزان بار، مبدأ بارگیری، خدمات باربری درخواستی، شرایط آب و هوایی و…. همه و همه سبب تغییر نرخ کرایه باربری تهران به میناب می‌شوند.

به علاوه به دلیل نوسانات بازار و تغییر در نرخ کرایه‌ها نمی‌توان برای باربزی تهران به میناب مبلغ مشخصی را تعیین کرد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم قبل از انجام باربری حتماً با کارشناسان مجموعه باربری های بار تماس حاصل فرمایید و با در اختیار گذاشتن جزئیات و اطلاعات بار خود، از نرخ کرایه باربری تهران به میناب اطلاع کسب کنید.

دقت داشته باشید کرایه استعلامی تنها تا وند روز اعتبار دارد و تنها مربوط به کرایه باربری می‌باشد و برای خدمات دیگر باربری اعم از بارگیری، چیدمان، بسته‌بندی و… محسوب نمی‌شود.

 

انواع باربری تهران به میناب

همان طور که در مطالب فوق اشاره کردیم، باربری تهران به سمت میناب انواع مختلفی دارد چراکه هر بار برای حمل و نقل شرایط خاص خود را دارد. از طرفی بار‌ها با وزن‌های مختلف نیازمند ماشین‌های باربری متفاوتی هستند.

هر ماشین باربری برای حجم و وزن خاصی از بار مناسب است‌. از طرفی باربری کالا‌های مختلف متفاوت است به عنوان مثال برای حمل مواد غذایی باید از ماشین‌های باربری یخچال دار استفاده کنید تا مواد غذایی فاسد نشوند، در صورتی که برای باربری اسباب و اثاثیه منزل باید از ماشین‌هایی مانند خاور‌های مسقف استفاده کنید.

در مجموعه باربری های بار شما می‌توانید انواع باربری تهران به سمت میناب را دریافت کنید. باربری با نیسان، باربری با خاور، باربری با خاور مسقف، باربری با کامیون، باربری با ماشین یخچال دار و… تنها بخشی از باربری‌های تهران به میناب است که روزانه در این مجموعه به متقاضیان ارائه می‌شود.

 

باربری تهران به میناب

باربری تهران به میناب با تریلی

باربری تهران به سمت میناب با تریلی برای حمل و جا به جایی بار‌های تجاری، صنعتی، تولیدی و… مناسب است. باربری با تریلی نیازمند دقت و مهارت است چراکه از نوع باربری‌های سنگین محسوب می‌شود.

باربری‌های سنگین علاوه بر اینکه شرایط و قوانین خاص خود را دارند، به توجه و دقت بسیار بیشتری نیازمند هستند. شما می‌توانید باربری تهران به سمت میناب با تریلی را از مجموعه باربری های بار بخواهید تا به وسیله افراد حرفه‌ای و متخصص باربری شما را انجام دهند.

 

باربری تهران به میناب با کامیون

برای باربری تهران به میناب با کامیون، مجموعه های بار تمام شرایط را در نظر گرفته است به طوری که انواع کامیون‌های تک، جفت و ۹۱۱ آماده خدمت‌رسانی به شما هستند.

همچنین انواع کامیون‌های مسقف، بغل بازشو، کمپرسی و… نیز در مجموعه باربری های بار مشغول به فعالیت هستند که با توجه به شرایط و نیاز شما، برای باربری تهران به میناب انتخاب می‌شوند.

برای دریافت باربری مناسب با شرایط و نوع و میزان بار خود، قبل از رزرو باربری، حتماً مشاوره تخصصی باربری را از کارشناسان مجرب مجموعه دریافت کنید.

 

نظرات شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو مطالب
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه