حمل بار بین شهری-درون شهری-پشتیبانی 24 ساعته / استعلام و درخواست ۰۲۱۸۸۴۵۲۰۸۴ – 09370575158-۰۲۱۸۸۴۵۴۲۰۲

logo

باربری تهران به کلاچای

باربری تهران به کلاچای ، باربری محصولات از شهر تهران به شهر دیگری یکی از مهمترین کارهایی می‌باشد که هر بارداری انجام می‌دهند زیرا شهر تهران به عنوان یکی از بزرگترین شهرهایی که دارای کارخانه‌ها و تولیدی‌های بسیار زیادی می‌باشد نیازمند داشتن باربری‌ زیادی است تا بتواند این محصولات را از شهر تهران به بسیاری از شهرهای دیگر بفرستند.

ماهانه وسیله‌های بسیار زیادی مانند وسیله‌های صنعت ساخت و ساز ساختمان مانند سیمان و بتن و بسیاری از موارد این چنینی و همینطور محصولات صنعت چوب و محصولات غذایی و دارویی از شهر تهران به شهرهایی مانند کلاچای فرستاده می‌شود.

حمل و نقل محصولات از شهر تهران به کلاچای با استفاده از خودروهای متفاوتی مانند انواع تریلی مانند تریلی‌های کفی و نیسان‌ها و کامیون‌ها و خاورها انجام می‌شود که هر کدام از آنها مناسب جابجایی وسیله‌های خاصی می‌باشد.

ما در ادامه قصد داریم تا شما رو با انواع وسیله‌های حمل و نقل کالاها از شهر تهران به کلاچای بیشتر آشنا می‌کنیم و اطلاعات لازم را در مورد انواع باربری‌های تهران به شما بدهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

 

باربری تهران به کلاچای با نیسان

باروری محصولات با استفاده از نیسان یکی از مهم‌ترین انواع حمل و نقل محصولات به حساب می‌آید که در صنعت باربری نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

باربری با نیسان‌ انجام می‌شود برای مثال اگر شما قصد دارید تا اسباب کشی کنید یکی از بهترین خودروهای مخصوص این کار می‌باشد.

علاوه بر آن استفاده از نیسان ها در جابجایی وسیله‌هایی که در تعداد و حجم پایین می‌خواهند جابجا شوند بسیار مناسب می‌باشد زیرا  نیسان‌ها خودروهای مخصوص حمل و نقلی می‌باشد که مختص جابجایی وسیله‌هایی در تعداد پایین و حجم متوسط ساخته شده است.

به همین دلیل اگر قصد دارید تا وسیله‌های این چنینی را جابجا کنید بهترین گزینه برای شما استفاده از نیسان‌ها می‌باشد.

نیسان‌ها به دلیل اینکه کالاهایی را با تعداد پایین جابجا می‌کنند هزینه باربری کمتری را نسبت به دیگر وسیله‌های حمل و نقل کالاها مانند تریلی‌ها و کامیون‌ها دارا می‌باشد.

نیسان‌ها به دلیل داشتن حجم پایین‌تر خودرو و بار کمتری که جابجا می‌کنند میتوانند با سرعت بالاتری حرکت کنند و زودتر به مقصد برسند.

باربری تهران به کلاچای

باربری تهران به کلاچای با تریلی کفی

تریلی کسی جز مهم‌ترین وسیله‌های حمل و نقل کالاها به حساب می‌آید که می‌توان وسیله‌های بسیار زیاد با حجم بسیار بالا و تعداد زیادی را با استفاده از این خودروها جا به جا کرد.

جابجایی وسیله‌هایی مانند وسیله‌های صنعت ساخت و ساز ساختمان مانند بتن و سیمان و سنگ و صنعت چوب مانند میز و صندلی‌ها و مبلمان و بسیاری از موارد دیگر با استفاده از تریلی کفی انجام می‌شود .

تریلی کفی دارای فضای بسیار بزرگ بارگیری و قرار گرفتن محصولات می‌باشد که می‌توان وسیله‌های بسیار زیاد با حجم بالا و تعداد زیاد را در آن قرار داد و علاوه بر آن می‌توان وسیله‌ها را به صورت کاملاً باز و گسترده چید که هیچگونه فشاری را بر روی یکدیگر نداشته باشند تا آسیبی به آنها وارد نشود.

تریلی‌ها برای جابجایی محصولاتی که در چند تن جابجا می‌شود مناسب می‌باشد و برای جابجایی اثاثیه منزل پیشنهاد نمی‌شود زیرا اثاثیه منزل را می‌توان با استفاده از خاورها جابجا کرد اما وسیله‌هایی که وزن بسیار سنگینی را دارند را با تریلی‌ها جابجا می‌کنند.

به همین دلیل جابجایی محصولات با تریلی‌ها هزینه بیشتری را نسبت به خاور و نیسان دارا می‌باشد.

 

بیمه نامه باربری تهران به کلاچای

داشتن بیمه نامه بار یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مواردی می‌باشد که هر باربری باید به آن توجه داشته باشد.

داشتن بیمه نامه بار سبب می‌شود تا در طول مسیر سفر و جابجایی محصولات هر مشکل و اتفاقی که برای کالاها و بار مشتریان به وجود آمد بیمه آن را به صورت کامل پرداخت کند و تمام هزینه‌های آن را بر عهده بگیرد.

اما در صورتی که باربری‌ها بیمه نامه باربری را نداشته باشند هر حادثه ای که در طول جابجایی محصولات به وجود بیاید و هر اتفاقی که برای خودرو های باربری و بار و محصولات مشتریان بیفتد تمام خسارت آن بر عهده راننده و باربری می‌باشد و آنها موظفند تا این خسارت‌ها را به صورت کامل جبران کنند.

به همین دلیل بسیار مهم است تا شما برای جابجایی محصولات و کالاهای خود به باربری‌هایی مراجعه کنید که بیمه نامه باربری را داشته باشند تا از این موضوع اطمینان خاطر داشته باشید که اگر در طول سفر مشکلی برای کالاهای شما به وجود بیاید بیمه هزینه آن را پرداخت می‌کند.

بیمه نامه باربری خسارت‌های ناشی از حوادث طبیعی مانند زلزله و سیل و ریزش سنگ‌های کوه و آتش سوزی و انفجار طبیعی و بسیاری از موارد این چنینی و دیگر حوادث مانند تصادف و دزدی و آتش سوزی و انفجار را در بر دارد و اگر در چنین شرایطی برای شما اتفاقاتی به وجود بیاید بیمه آن را پرداخت خواهد کرد.

باربری تهران به کلاچای

باربری تهران به کلاچای با کامیون تک

کامیون تک یکی دیگر از اصلی‌ترین وسیله‌های حمل و نقل کالاها می‌باشد که در حمل و نقل کالاها و باربری نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری را دارد و در صنعت حمل و نقل کالاها نیز به شدت مهم و پر اهمیت می‌باشد. کالاهای بسیار زیادی در حجم بسیار بالا و اندازه‌های بزرگ با استفاده از کامیون تک از شهری به شهر دیگر منتقل می‌شود.

حمل و نقل کالاها با استفاده از کامیون تک یکی دیگر از اصلی‌ترین و بهترین روش‌های حمل و نقل می‌باشد که به شدت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با استفاده از کامیون تک می‌توان محصولات بسیار زیادی را در حجم بسیار بالا جابجا کرد اما باید توجه داشته باشید که امکان جابجایی محصولات در حجم خیلی زیاد با استفاده از تریلی‌ها بسیار ممکن تر و بهتر از کامیون‌ها می‌باشد به این دلیل که تریلی‌ها می‌توانند وسیله‌های بسیار زیادی را نسبت به کامیون‌ها جابجا کنند.

کامیون تک دارای یک فضای بدنه بسیار بزرگ و کفی جابازی می‌باشد که می‌توان کالاها و محصولات بسیار زیادی را بر روی آن قرار داد و به صورت کاملاً یکسان بر روی آن توزیع کرد به صورتی که بر روی هیچ کدام از کالاها و محصولات  فشاری وارد نشود و مشکلی برای آنها به وجود نیاید.

علاوه بر آن کامیون تک دارای قابلیت تنظیم ارتفاع بدنه می‌باشد که این برای مواقعی که کالاها در حجم بسیار بالا و زیاد جابجا می‌شوند بسیار مفید و مناسب می‌باشد.

هزینه جابجایی محصولات با استفاده از کامیون‌ها بیشتر از نیسان‌ها می‌باشد زیرا کالاهای بسیار بیشتری را می‌توانند جابجا کنند. اما هزینه آن از حمل و نقل با تریلی‌ها پایین‌تر می‌باشد زیرا تریلی‌ها حجم بسیار بالاتری از محصولات را جابجا می‌کنند.

نظرات شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو مطالب
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه