حمل بار بین شهری-درون شهری-پشتیبانی 24 ساعته / استعلام و درخواست ۰۲۱۸۸۴۵۲۰۸۴ – 09370575158-۰۲۱۸۸۴۵۴۲۰۲

logo

باربری تهران به کهنوج

کالاها و وسیله‌های بسیار زیادی از جمله صنایع ساختمان، صنایع چوبی، محصولات دارویی و محصولات غذایی بسیار زیادی از شهر تهران به کهنوج فرستاده می‌شود. حمل و نقل این وسیله‌ها و کالاها توسط ماشین‌های سنگین و باربری متفاوتی انجام می‌شود.

باربری‌های بسیار زیادی در شهر تهران وجود دارد به دلیل اینکه تهران یکی از بزرگترین کلان شهرها و پایتخت ایران می‌باشد و کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی بسیار زیادی در آن وجود دارد و وسیله‌ها و کالاهای بسیار زیادی از شهر تهران به تمام شهرهای ایران فرستاده می‌شود.

به همین دلیل بدیهی است که باربری‌های بسیار زیادی در شهر تهران وجود داشته باشد و انواع وسیله‌های حمل و نقل کالاها و باربری نیز در آنها موجود باشد.

ما در ادامه قصد داریم تا شما را با هزینه باربری تهران به کهنوج و انواع وسیله‌های حمل و نقل بار بیشتر آشنا کنیم و تمام اطلاعات لازم را در مورد آن به شما بدهیم‌. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

 

حمل بار با نیسان به کهنوج

نیسان یکی از رایج‌ترین و بیشترین وسیله‌های حمل و نقل بار می‌باشد که برای باربری محصولات و کالاهای درون شهری و برون شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما باید گفته شود که با اینکه نیسان‌ها وسیله‌های حمل و نقل بار بسیار مناسبی می‌باشد اما برای جابجایی و حمل و نقل کالاهای سبک در تعداد و حجم پایین استفاده می‌شود.

نیسان‌ها یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین وسیله‌های حمل و نقل بار در صنعت باربری به حساب می‌آید که درآمد بسیار بالایی را برای باربری‌ها دارا می‌باشد. از مزیت‌های حمل و نقل کالاها با استفاده از نیسان می‌توان به حرکت تندتر و سریع‌تر آن نسبت به ماشین‌های سنگین دیگر و سریعتر رسیدن به مقصد اشاره کرد.

نیسان‌ها به دلیل اینکه حجم کمتر و تعداد پایین‌تر باری را جابجا می‌کنند می‌توانند با سرعت بالاتری نسبت به خاور و کامیون حرکت کنند زیرا ماشین آنها به قدری سنگین نمی‌باشد که سرعت آنها را پایین بیاورد و همینطور هزینه باربری نیسان‌ها نسبت به تریلی‌ها و کامیون‌ها بسیار پایین‌تر می‌باشد زیرا تریلی‌ها و کامیون‌ها می‌توانند حجم بسیار بالاتر و سنگین‌تری از محصولات را در تعداد بسیار بالا جابجا کنند.

باربری تهران به کهنوج

حمل بار با تریلی به کهنوج

تریلی‌ها از اصلی‌ترین و مهم‌ترین وسیله‌های حمل و نقل کالاها حساب می‌آید که در صنعت باربری نقش بسیار مهم و اصلی را ایفا می‌کند. با استفاده از تریلی‌ها شما می‌توانید حجم بسیار بالا و وزن بسیار سنگینی از محصولات را در تعداد بالا جابجا کنید و از شهری به شهر دیگر بفرستید.

تریلی کفی یکی از انواع تریلی‌هایی می‌باشد که با استفاده از آن می‌توان محصولات بسیار زیادی را جابجا کرد زیرا دارای فضای بارگیری بسیار بزرگ و جاداری می‌باشد و می‌توان تمام محصولات را به صورت کاملاً یکسان بر روی کفی آن توزیع کرد به صورتی که هیچ کدام از بارها بر روی یکدیگر سنگینی ایجاد نکند و سبب خرابی دیگر کالاها نشود.

با استفاده از تریلی‌ها می‌توان مصالح ساختمانی و اثاثیه‌های سنگین مانند کالاهای چوبی و آهن‌ها و بسیاری از موارد این چنینی دیگر را جابجا کرد زیرا این خودروها قدرت حمل وسیله‌های سنگین بالایی را دارند.

هزینه جابجایی کالاها و وسیله‌ها با استفاده از تریلی‌ها بیشتر از نیسان‌ها و کامیون‌ها می‌باشد زیرا تریلی‌ها می‌توانند حجم بسیار بالا و بیشتری را حمل کنند در صورتی که نیسان‌ها و کامیون‌ها نسبت به تریلی‌ها حجم  پایینتری از محصولات را جابجا می‌کنند.

 

بیمه نامه باربری تهران به کهنوج

بیمه باربری یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین انواع بیمه‌ها می‌باشد که لازم است همه باربری‌ها آن را داشته باشند. بیمه نامه بار نوعی بیمه می‌باشد که ه در مقابل دریافت کردن حق بیمه تعهد می‌دهد تا هزینه‌های خسارت بار بیمه گذار را پرداخت کند.

ممکن است در مسیر حرکت در رسیدن به مقصد خطرات زیادی وجود داشته باشد و این خطرات ممکن است منجر به وارد شدن خسارت‌های زیادی به خودرو و محصولات بشود. در چنین شرایطی اگر باربری بیمه نامه داشته باشد بیمه به راحتی تمامی این هزینه‌ها و خسارت‌ها را پرداخت می‌کند. برای حمل و جابجایی محصولاتی که از شهری به شهر دیگر فرستاده می‌شود لازم است بیمه بارنامه داخلی دریافت شود.

در طول مسیر حرکت و رسیدن به مقصد ممکن است خطرات و مشکلات بسیار زیادی در پیش روی راننده باشد. در این نوع بیمه معمولاً خطرهای تصادف و آتش سوزی روی وسیله نقلیه بیمه می‌شود. و این بیم پوشش‌های دیگری را دارا می‌باشد که عبارتند از:

سرقت، زلزله، سیل، انفجار، صاعقه، پرت شدن بار از روی وسیله نقلیه، برخورد اشیا خارجی به بار و بسیاری از موارد این چنینی را در بر می‌گیرد. در صورتی که باربری این بیمه‌ها را نداشته باشد در صورتی که هر اتفاقی در طول مسیر بیفتد و خسارت‌هایی به بار و خودرو وارد شود باربری باید تمام این هزینه‌ها را پرداخت کند به همین دلیل داشتن بیمه یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین چیزهایی می‌باشد که هر بار ولی باید آن را داشته باشد.

 

باربری مواد غذایی و دارویی تهران به کهنوج

مواد غذایی و دارویی یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین نیازهای هر جامعه می‌باشد که در صورت عدم وجود آنها مشکلات بسیار زیادی به وجود می‌آید و خسارت‌های جانی بسیار زیادی به مردم وارد می‌شود. کمبود دارو می‌تواند بیماری‌های بسیار زیادی را به وجود بیاورد و جان بسیاری از افراد را به خطر بیندازد به همین دلیل باربری‌های بسیار زیادی وجود دارد که مواد غذایی و دارویی را به طور کاملا اختصاصی از شهری به شهر دیگر جابجا می‌کنند.

باربری مواد غذایی و دارویی بسیار حساس می‌باشد و باید در جابجایی آنها بسیار دقیق عمل کرد. زیرا در صورتی که این محصولات در دمای نادرست و یا هوای بسیار گرم قرار بگیرد ممکن است فاسد شود و در صورت استفاده کردن از آنها افراد بسیار زیادی مسموم شوند و جانشان به خطر بیفتد.

به همین دلیل لازم است تا باربری‌ها در جابجایی این کالاها به شدت دقت کنند و خودروهای مخصوص باربری این مواد را برای جابجایی آنها استفاده کنند و دما و محیط را با این مواد سازگار کنند تا خراب نشود و مشکلاتی برای آن به وجود نیاید زیرا در صورتی که این محصولات خراب شوند علاوه بر اینکه ممکن است برای جان مردم مشکلاتی به وجود بیاید باربری مسئول این قضیه می‌باشد و باید تمام این خسارت‌ها را پرداخت کند.

باربری تهران به کهنوج

قیمت حمل بار به کهنوج

جابجایی محصولات با استفاده از وسیله‌های حمل و نقل متفاوت هزینه و قیمت متفاوتی را نیز دارد. برای مثال جابجایی محصولات با استفاده از تریلی‌ها هزینه بیشتری را نسبت به دیگر خودروهای باربری دارا می‌باشد.

و همینطور جابجایی محصولات با استفاده از نیسان‌ها هزینه پایینتری را نسبت به دیگر خودروها دارا می‌باشد زیر نیسان‌ها محصولات کمتری را در حجم پایین‌تر و وزن کمتر جابجا می‌کنند و تریلی‌ها محصولات بسیار سنگین در حجم و تعداد بالا را جابجا می‌کنند.

علاوه بر نوع ماشین یکی دیگر از عواملی که در قیمت حمل بار موثر می‌باشد مسافت میان دو شهر می‌باشد. در صورتی که این مسافت بسیار طولانی باشد بدیهی است که شما باید هزینه بیشتری را نسبت به شهر نزدیک‌تری بپردازید.

علاوه بر آن تعداد و حجم کالاهایی که شما آن را به باربری تحویل می‌دهید تا برای شما جابجا کند در هزینه آن بسیار موثر است و هرچه این محصولات بیشتر باشد و در حجم بالاتر و وزن بیشتری جابجا شود هزینه بالاتری را خواهد داشت.

نظرات شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو مطالب
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه